Reklamacijski postopek

Želite reklamirati blago?

 

Natisnite in izpolnite preprost reklamacijski obrazec, priporočamo, da priložite tudi kopijo računa, kopijo dokazila o nakupu ali drugo primerno dokazilo o garanciji za blago, podroben opis napake in zadostne kontaktne podatke kupca (zlasti povratni naslov in tel. številko) in skupaj z blagom pošljite na naslov:

 

»REKLAMACIJE«

FROGMAN s.r.o. / 27846H
Zagrebška c. 106
2510 Maribor
Slovenia

 

Reklamirano blago nam pošljite pravilno zapakirano proti poškodbam pri prevozu in ga po potrebi očistite. Reklamirani izdelek pošiljate na lastne stroške in odgovornost. Zato izberite varen način dostave pošiljke, npr. uporabite kurirsko službo ali pošljite paket priporočeno.  Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Taka pošiljka ne bo prevzeta.

 

Reklamacijo bomo razrešili v 30 dneh, vendar si bomo prizadevali za čim hitrejšo razrešitev. O rezultatu reklamacijskega postopka vas bomo obvestili po e-pošti. Garancijska doba je zakonsko predpisana za obdobje 24 mesecev, potrdilo o nakupu (račun) pa ima za naše blago veljavo kot garancijski list. Reklamacija ne velja za napake, ki nastanejo z nepravilno uporabo in obrabo na neodgovoren način. Kupec mora uveljaviti reklamacijo neposredno po nastanku škode. Reklamacijo bomo presojali v skladu z navodili proizvajalca blaga ali njegovega zastopnika.

 

Podrobnejše informacije o reklamacijah najdete v pogojih poslovanja.