Reklamacijski postopek
Želite reklamirati blago?
Izpolnite preprost spletni obrazec za reklamacijo.
Prijavite se v svoj račun ali vnesite številko naročila in epoštni naslov. Nato izberite predmete, ki jih želite reklamirati.
Ničesar vam ni treba več tiskati, le blago pošljite na naslov:
»REKLAMACIJE«
GLOBAL. EKSP.- Frogman / 27846H
Miklavška cesta 59A
2311 Hoče
Slovenia
Reklamirano blago nam pošljite pravilno zapakirano proti poškodbam pri prevozu in ga po potrebi očistite. Reklamirani izdelek pošiljate na lastne stroške in odgovornost. Zato izberite varen način dostave pošiljke, npr. uporabite kurirsko službo ali pošljite paket priporočeno. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Taka pošiljka ne bo prevzeta.
Reklamacijo bomo razrešili v 30 dneh, vendar si bomo prizadevali za čim hitrejšo razrešitev. O rezultatu reklamacijskega postopka vas bomo obvestili po e-pošti. Garancijska doba je zakonsko predpisana za obdobje 24 mesecev, potrdilo o nakupu (račun) pa ima za naše blago veljavo kot garancijski list. Reklamacija ne velja za napake, ki nastanejo z nepravilno uporabo in obrabo na neodgovoren način. Kupec mora uveljaviti reklamacijo neposredno po nastanku škode. Reklamacijo bomo presojali v skladu z navodili proizvajalca blaga ali njegovega zastopnika.
Podrobnejše informacije o reklamacijah najdete v pogojih poslovanja.