FAQ
SPLOŠNO
Kakšna je zgodovina in prihodnost blagovne znamke ORSAY v Sloveniji?
Blagovna znamka ORSAY je nastala leta 1975 v Nemčiji. Naslednja desetletja je postajala vse bolj priljubljena pri strankah iz cele Evrope. V svoji zgodovini je odprla široko mrežo s stotinami prodajaln, kot tudi spletno trgovino. Družba ORSAY je šla v letih 2021 in 2022 skozi zapleteno obdobje, ki mu je junija 2022 sledila sprememba lastnika in zaprtje poslovalnic v nekaterih državah, vključno z Nemčijo in Poljsko. Zdaj pa vam pod novim vodstvom ponovno dnevno prinašamo nove trende in brezčasne kose, ki jih lahko znova kupite prek spleta.
Katere velikosti oblačil ponujate?
Moda ORSAY si je za cilj postavila poudarjanje edinstvenosti in linij večine žensk. Zato so izbrani stili v naši ponudbi dostopni vse do konfekcijske številke 48.
Ali je modo ORSAY mogoče kupiti tudi v prodajalnah?
Trenutno lahko naše izdelke kupujete prek spleta v naši lastni spletni trgovini orsay.si ali pri naših uradnih partnerjih Zoot in drugih. Če želite izvedeti za možno odprtje fizičnih prodajaln med prvimi, se prijavite na naš novičnik.
DARILNI BONI
Imam darilno kartico Orsay, ki je nisem porabila. Jo lahko še vedno uporabim?
Na žalost je darilne kartice, kupljene pred 1. 7. 2022, izdal prejšnji lastnik in jih žal od 1. 7. 2022 ni mogoče uveljavljati.
Ali je mogoče kupiti darilne kartice v spletni trgovini?
Da, v naši spletni trgovini nudimo elektronske bone v vrednostih 20 €, 40 € in 60 €, ki jih lahko uporabite za nakupe na orsay.si. Vse bone najdete
Kako lahko uveljavim elektronski bon?
Samo skopirajte kodo, ki je navedena na vašem bonu, in jo vnesite v košarico v polje Koda za popust.
Ali je mogoče podaljšati veljavnost elektronskega bona?
Če želite veljavnost bona podaljšati, se obrnite na naše središče za stranke. Kontakt najdete tukaj.
SPLETNO NAKUPOVANJE
Kako se pošiljajo naročila iz spletne trgovine ORSAY?
Vaša naročila k vam pošiljamo iz našega centralnega skladišča, vse izdelke v ponudbi imamo za vas na zalogi in bodo k vam prispeli v enem naročilu.
Kako dolgo traja dostava naročila iz spletne trgovine ORSAY?
Vsako naročilo bo iz našega skladišča poslano v 24 urah od njegovega nastanka. Čas dostave je odvisen od izbranega načina dostave, običajen rok v času delovnih dni je do 72 ur.
Ali je blago mogoče prevzeti v prodajalni?
Trenutno možnosti dostave v prodajalno v Sloveniji ne nudimo.
Koliko stane dostava izdelkov, kupljenih prek spleta?
Ali je blago mogoče zamenjati?
Vrnjenega blaga žal ni mogoče zamenjati.
Koliko dni imam za vračilo blaga?
Blago lahko vrnete v 14 dneh od prejema svoje pošiljke.
Na kakšen način lahko blago vrnem?
V 14 dneh od prejema pošiljke pošljite paket z izdelki za vračilo na ta naslov: »VRAČILO«, GLOBAL. EKSP.- Frogman / 27846H, Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče,Slovenia, Za ostalo bomo poskrbeli mi. Vračilo se izvaja na lastne stroške.
Kdaj mi boste vrnili denar?
Finančna sredstva za vrnjeno blago bomo na vaš bančni račun nakazali v 14 dneh od prevzema paketa na navedenem naslovu za vračilo blaga.
Koliko stane plačilo po povzetju?
Naročilo lahko pri izbranih partnerjih plačate v gotovini (ali s plačilno kartico neposredno pri vozniku) ob prevzemu s provizijo 1,50 €.
Ali lahko plačujem s storitvijo ApplePay ali GooglePay?
Da, poleg ostalih načinov plačila nudimo tudi ti plačili. Podrobnosti o dostavi in plačilu si lahko preberete tukaj.
Ali je naročilo mogoče plačati prek storitve PayPal?
Trenutno te plačilne metode ne ponujamo.
Ali je naročilo mogoče poslati v tujino?
Žal lahko naročila trenutno naročite samo na ozemlju Slovenije.
KLUB ZVESTOBE
Kako je s klubom zvestobe? Ali trenutno deluje?
V klub ORSAY se lahko preprosto in brez obveznosti prijavite tukaj. Žal ni mogoče uporabiti svoje stare klubske kartice, izdane pred 1. 7. 2022, in se je treba registrirati prek spleta. Z registracijo boste takoj dobili dostop do svojega računa, kjer na vas čaka virtualna klubska kartica. Tukaj najdete tudi pregledno zgodovino vseh vaših nakupov od 30. 1. 2023. Istočasno za vas pripravljamo še druge ugodnosti in nagrade kluba zvestobe ORSAY. Če imate idejo, kaj bi vam bilo najbolj všeč, vam bomo z veseljem prisluhnili. Opogumite se in pišite našim kolegicam s servisa za stranke na naslovu info@orsay.si.
Na svojem uporabniškem računu sem imel(a) zbrane točke izpred datuma 1. 7. 2022 in jih nisem uspel(a) porabiti. Kaj se je zgodilo s temi točkami?
V okviru spremembe lastnika družbe, do katere je prišlo julija 2022, svojih starih točk ni mogoče uveljavljati. Ker pa je bil klub s točkovnim sistemom in boni za naslednji nakup zelo priljubljen, se lahko v prihodnje ponovno veselite njegovih prednosti.
Kako lahko izvem za novosti v klubu zvestobe ali o najnovejših akcijah ter popustih?
Informacije svojim strankam pošiljamo prek novičnika. Na prejemanje novic se lahko prijavite na začetni strani spodaj.
Kaj je klub zvestobe ORSAY?
Klub zvestobe ORSAY kupcem prinaša ugodnosti in olajša nakupovanje. Člani kluba prejmejo 10 % popusta na prvi nakup, posebne ponudbe, nagrade in vabila na ekskluzivne akcije. Imajo tudi možnost brezplačne dostave ob naročilih v vrednosti nad 59 €. V svojem računu bodo našli vse elektronske račune svojih naročil. V klub se lahko v nekaj trenutkih registrirate tukaj.
Ali je registracija v klub brezplačna?
Da, registracija je povsem brezplačna, hitra in brez obveznosti! Vse ugodnosti lahko začnete koristiti takoj po njenem zaključku.
Kako se prijavim v klub?
V nekaj sekundah izpolnite spletni registracijski obrazec tukaj in to je vse!
Kako dolgo velja popust na prvi nakup?
Popust velja 7 dni od vaše registracije, kodo za popust prejmete po e-pošti.
Ali lahko ugodnosti v klubu koristim tudi v tujini?
Žal ne, ugodnosti se nanašajo na spletno mesto orsay.si.
Ali lahko uporabim klubske bone za nakupe v trgovinah?
Žal ne. Klubske bone in druge ugodnosti za člane je trenutno mogoče unovčiti samo pri nakupu prek spleta na orsay.si.
Kako dolgo velja članstvo v klubu?
Članstvo v klubu je brezplačno in ni časovno omejeno. Prijavite se torej samo enkrat in ugodnosti so že vaše.
Sem v klubu, toda nisem prejel(a) rojstnodnevnega popusta. Na koga se moram obrniti?
Če imate kakršnokoli vprašanje, ne oklevajte in se obrnite na naše kolegice na liniji za stranke na e-naslovu: info@orsay.si.
Kako prekiniti svoje članstvo?
Za prekinitev se obrnite na našo linijo za stranke na elektronskem naslovu: info@orsay.si.